eleonoradream

Alla inlägg under december 2013

Av eleonora lindahl - 31 december 2013 13:27

Ska gå ut på en prommenad nånstans. Eftersom jag vill få friskluft. Håller på och kollar på en film. Men ska kolla vidare sen. Idag ska vi fira nyår fast hemma för i morgon åker vi till landet!

Av eleonora lindahl - 30 december 2013 09:58

Kom hem i går kväll. Orkade inte skriva nått eftersom jag var trött och skulle packa ut allt. Idag ska jag ta det lugnt bara va hemma:) ska kanske kolla på nån film. Ska små städa och byta säng kläder alltså överkast,lakan, osv... Nu ska jag äta frukost. Upptaderar senare!

Av eleonora lindahl - 28 december 2013 11:18

Sitter och myser med lillebrorsan han för låna min iPad. Vi är i Sälen alltså lite längre upp när Dalarna & Mora. Vi hade tänkt att åka till Norge eftersom det är nära tar 30 minuter alltså en halv timme. Vi har åkt skidor också. På söndag åker vi hem längtar men samtidigt kommer sakna det här stället. Tänkte fixa min header till en annan.

Av eleonora lindahl - 26 december 2013 00:01

Ligger på över våningen. Alltså jag och min lillebror delar rum i Sälen som sakt så ska jag varna er att jag kommer säkert bli väkt klockan 06:00 på morgon eftersom han är morgon pigg men inte jag. Så jag kommer antagligen va super trött. Men godnight ska kolla lite Facebook, har fått många gulliga kommentarer på Facebook och sms. Tack vad ni e snälla! ;-)

Av eleonora lindahl - 25 december 2013 09:28

Sitter i bilen för 10 minuter sen. Lyssnar på musik så jag iallafall inte känner mig uttråkad. Sen har jag min iPad med som jag kan sitta och surfa på. Och så har jag en tidning med.

Av eleonora lindahl - 25 december 2013 07:18

Har vaknat. Ska till Sälen. Vi ska sitta i bilen i 5 timmar. Och jag känner mig skit trött men jag har min mobil och iPad som jag kommer att surfa på. Som tur är så kommer vi äta macdonalds på vägen det räddade mitt liv haha. Och så får jag inte glömma min medecin. Men upptaderar sen.

Av eleonora lindahl - 20 december 2013 18:25

Snart 14 år och året & veckorna går och jag blir äldre ju året går och är 1,60 bra för att va 13 men snart så växer jag ennu mer. Men ju äldre man blir så kan man göra saker själv utan att få hjälp och det är ju bra. Men sitter och lyssnar på musik i mitt rum ibland behöver jag det.

Av eleonora lindahl - 19 december 2013 13:16

Sitter på bussen. Känns inte som jullov direkt känns mer som höstlov. Men när jag kommer hem ska jag små städa och gå igenom min garderob också. Snart är det julafton så jag längtar iallafall till det. I morgon ska jag iväg med pappsen för att handla nya hemnycklar till mig. Sen på onsdag ska vi upp till Sälen för att åka skidor med "familjen" tar typ 5 timmar tror jag. Och idag försov jag mig vet inte varför blev bara så och då fick jag ändå skynda mig men som tur var att min kompis försov sig också så jag slipper känna mig stressad. Ska ta en dusch när jag kommer hem och sätta på mig min jul one piece som jag gjorde en gång på min gamla skola. (En gammal bild på mig)

Sök i bloggen

Presentation


bloggar om min vardag, och mitt liv!

spanien

  från spanien    

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards